sâmbătă, 9 martie 2013

Paharele De Mucenici (Partea A Doua)





24. E paharul două’ş trei
Care mai poţi să mai bei?
Burta încă are loc
Setea nu s-a dus deloc

25. E paharul două’ş patru
Clar suntem de psihiatru
De văzut nu mai vedem
Însă mai putem să bem

26. E paharul două’ş cinci
Suntem desculţi, nu-n opinci
Însă chiar nu mai contează
Peisajul e de groază

27. E paharul două’ş şase
Amorţeala intră-n oase
Chiar bem până dimineaţă
Deşi deja ne e greaţă

28. E paharul două’ş şapte
Şi de aud numai şoapte
Nu putem să mai vorbim
Pentru c-o să răguşim

29. E paharul două’ş opt
O stare nouă adopt
Nu mă mai ţin foarte bine
Şi-o să fac pipi pe mine

30. E paharul două’ş nouă
Nu tre’ să vă mai spun vouă
Că încă doi au cedat
Unu-i pe jos, altu-n pat

31. La treizeci noi am ajuns
Ne apucăm de împuns
Şi cu chef şi fără chef
Să vedem care e şef

32. La trei’ş unu am ajuns
Cu toţii am corespuns
Şi avem ochi bulbucaţi
Pentru că toţi suntem luaţi

33. La treizeş doi am ajuns
Şi totul merge ca uns
Pe gâtlej în jos se duce
Dimineaţa să ne-apuce

34. La treizeş trei am ajuns
Şi nu e îndeajuns
Altul a cedat, admite
E în baie să vomite
35. La treiş patru am ajuns
Creierul tot e străpuns
Alcoolul tot joacă-n noi
Noi privim ca nişte boi

36. La treiş cinci noi am ajuns
Dar avem un neajuns
Vinul e pe terminate
Cine să se scoale poate?

37. La treiş şase am ajuns
Şi aşteptăm un răspuns
Unul însă se îndură
Şi ne mai dă vin o tură

38. La treiş şapte am ajuns
Unul din noi s-a ascuns
Vrea să doarmă pe balcon
Cred că strigă: Abandon!

39. La treizeş opt am ajuns
În alt bidon am pătruns
Şi sorbim cu mare spor
Doamne, cred că o să mor

40. La treiş nouă am ajuns
Delirez, că mă văd tuns
Trei mai suntem în picioare
Şi burtica rău ne doare

41. Patruzeci! Patru şi gata
Sper să nu mă vadă tata
Că sunt pulbere şi praf
Nu mai pot frate-s pilaf

42. Patruş unu! Trei şi stop
Gurii o să-i punem dop
Pentru că suntem în comă
Şi simţim în gură vomă

43. Patruş doi! Două şi punct
Încă unul e defunct
Ne-apropiem de sfârşit
Bine că nu am murit

44. Patruş trei! Unul! Finim!
E minune că trăim
Am băgat la vin în noi
Până-n viaţa de apoi

45. Patruş patru-am terminat
Pot să spun că nu sunt beat
Sunt doar praf ţăndări şi muci
Şi clar sunt pu pe butuci

46. Ne-am dorit şi am făcut
Nimeni nu ne-a întrecut
Nişte proşti cu aşa har
La anul o facem iar


© Copyright February 2013 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu