marți, 17 aprilie 2012

Revenire

A trecut ceva vreme, am făcut o pauză, au fost multe, am alergat între muncă, sală, repetiţii, ieşiri, camping-uri nocturne, plus multe altele care e bine să rămână neştiute :)

A fost şi perioada asta în apropiere de Paşte când lumea e înnebunită, aleargă, cumpără, perioadă care mie nu îmi place din mai multe puncte de vedere: lumea e ocupată cu vizitele alea obligatorii de genul... "nu vreau dar nu am ce face, trebuie să mă duc", lumea bagă în ea până nu mai poate, lumea vrea să stea să lenevească şi nu prea ai cu cine ieşi, la televizor oricum nu ai ce vedea şi în general tot ce faci este să mănânci până explodezi... din 2 în 2 ore.

Şi ar mai fi şi altele de spus, însă nici să mă dezvălui aşa... ca o carte deschisă :)

Am avut în Vinerea Mare, adică vineri 13 şi scenetă la sală, continuarea celei de la Crăciun, dar despre asta discutăm începând de mâine.

Momentan încă sunt sub efectul sărbătorilor pascale şi nu numai, plus că stau şi eu cu gândurile mele alea mai albe sau mai negre!

Un comentariu: