vineri, 27 aprilie 2012

Adidaşi Mov

Mai este nevoie să spun că sunt obsedat de mov? N-aş crede! Pe lângă 5 perechi de chiloţi, 6 perechi de şosete, 4 tricouri, 6 cămăşi cu mânecă lungă şi una cu mânecă scurtă, 10 perechi de papuci, o curea, un halat de baie, 5 prosoape de baie mari şi mici şi... câte şi mai câte prin casă, gen tacâmuri, cani, castron, gel de duş, spumant de baie, etc, mai nou m-am procopsit şi cu.... adidaşi mov, pardon, pantofi sport, cum sunt numiţi. Am deja 3 perechi, una Jonk, alta Supra Vaida şi alta Puma, dar ultima care trebuie să vină este perechea aia Nike de narcisist pe care mi-am creat-o singur întrucât vor fi înscrişi cu numele meu, adică "YONUTZ".





2 comentarii:

  1. :D niiice. n-am stiut ca ii personalizeaza. draguta ideea

    RăspundețiȘtergere
  2. Da şi îi poţi face super pestriţi dacă vrei, multe culori în diverse zone de pe adidas, eu am vrud doar mov cu mov cu mov :)

    RăspundețiȘtergere