miercuri, 25 aprilie 2012

Ce va urma

Da, am avut o perioadă destul de prolifică în ceea ce priveşte creatul, am compus şi câteva poezii şi multe scenete, ba chiar o piesă în trei acte.

Nu ştiu pe care le vom învăţa şi prezenta şi câte anume, însă aici voi da, aşa, pentru a aţâţa poate curiozitatea unora, doar iniţialele denumirilor poeziilor şi scenetelor. :)

Poezii:
  1. un intro pentru o aniversare
  2. un acrostih pentru o aniversare, da fac şi aşa ceva, n-ar fi prima oară
  3. poezia "N."
  4. poezia "C."

Scenete:
  1. "M." care ar fi trebuit să fie următoarea de învăţat şi prezentat
  2. "P. D. P." pe care o vom încerca s-o filmăm
  3. "F."
  4. "A. D. F.", care împreună cu precedenta se vor a fi prezentate împreună
  5. "B."
  6. "D."
  7. "D., F., L., D."
  8. "Î. T."
  9. "L. R."
  10. "L."
  11. "M.", evident alt M decât primul :)
  12. "P. I."

Piesa în trei acte:
  1. "F., M. Ş. S."

Iar pe rol, la compus am sceneta "M. B.", precum şi încercarea de a face ceva nou, ceva ce nu am mai făcut, al cărui titlu este, deocamdată "L. A."

Acum să vedem cum vor evolua lucrurile şi care le vom face, ce vom face, poate vor apărea altele şi atunci o parte din cele de mai sus vor rămâne nefăcute şi le voi posta pe blog... nu am de unde să ştiu ce va fi, însă deocamdată avem pauză de stagiune. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu