marți, 10 ianuarie 2012

Urare De Sarbatori


Urare De Sărbători

1. De urat noi v-am ura
Dar tre să sugeţi pula
Să îi urăm gratuit?
Eu n-o fac că nu-s tâmpit

2. Tre să mă eliberez
Şi doar nu mă masturbez
Aşa că de vor urare
În genunchi să îmi coboare

3. Că orice fată de-aici
Face tot ce o să-i zici
Doar-doar de-o primi urare
n astă zi de sărbătoare

4. Să-i dăm drumul la... ceva
Nu, nu te gândi aşa
Că trebe să rezistăm
Şi să nu ejaculăm

5. Şi s-a mai dus încă-un an
Încă n-am ajuns baştan
Noi nu ne-am maturizat
Slabe şanse! Eee căcat!

6. Nu suntem deloc mormoni
Suntem nişte campioni
Am futut cam tot ce-am prins
Noi cu curul am împins

7. Şi sper ca pe viitor
Să fiu tot nimicitor
Să pot să nu iert nimic
Să sărut orice lindic

8. Şi vă urez pe deplin
Să aveţi vaginul plin
Şi să vă futeţi în draci
Băgaţi pula între craci

9. Să fiţi pline de orgasm
Şi s-aveţi entuziasm
Ca să fiţi satisfăcute
Nu vă lăsăm nefutute

10. Să faceţi perversiuni
Dar fără agresiuni
Ca să nu vă iritaţi
Şi să ne abandonaţi

11. Să v-o-nfigem pe la spate
Aşa... fiind crăcănate
S-o simţiţi adânc împinsă
Dacă nu... trebuie linsă

12. Ia să ne lingeţi la coaie
Ca pula să nu se-ndoaie
S-o umeziţi între buze
Ca ea să nu vă refuze
13. Şi dacă nu reuşiţi
Ca încet să ne-o beliţi
Înseamnă că nu aveţi
Talentul pentru băieţi

14. Şi fără să fiţi obscene
Puteţi fi şi lesbiene
Nouă rău ne-ar mai părea
Că... unde-mi mai bag pula?

15. Nu vreau să mi-o dau anal
Că nu-s homosexual
Că mie pizda îmi place
Când buzele îşi desface

16. La băieţi eu le doresc
Să fută tot ce poftesc
Şi cont ei să nu mai ţie
De gagică sau soţie

17. Că făr să gesticulăm
Noi trebe să copulăm
Căci dacă nu primesc des
Altă fată am ales

18. Asta-i o necesitate
O plăcută-activitate
Ne eliberăm de stres
Şi asta în mod expres

19. Le facem la toate-avans
Să avem salon de dans
Să nu ne-ntrebe de ce
Le lovim în punctul G

20. Şi ca să nu ne respingă
Limba noastră tre’ să lingă
Să le trimitem în vis
Lingând chiar la clitoris

21. Labiile iscusit
Nu trebe să le omit
Şi le-nnebunesc de cap
Când limba-năuntru-o scap

22. Că aşa este frumos
Ca să fiu mărinimos
Dacă ea n-a stat degeaba
Trebe să-mi fac şi eu treaba

23. Numai de-astea s-avem parte
Pula-n pizdă, fete sparte
Futaiuri în nesimţire
Sănătate, fericire

24. Cu toţii un an mai bun
Whiskey, fete şi tutun
Încheiem epuizaţi
Vă rog să nu ne-njuraţi!


© Copyright July 2011 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu