vineri, 13 ianuarie 2012

Penisul-Pulă


Penisul-Pulă

1. Bărbaţii au în chiloţi
Un membru de vrei să-l scoţi
Dar ei îl numesc organ
Şi nu este bădăran

2. Cu ea vor să se mândrească
Când începe să le crească
Asta spun când sunt călare
Eu sunt mic, tu fă-mi-o mare

3. Fetele-s înnebunite
Însă nu le plac blegite
Îi mai zic şi mătărângă
Şi vor ca să le ajungă

4. Dar cele cu... inelar
O alintă... mădular
Şi dacă nu eşti moşneag
Îi mai spun şi ştremeleag

5. Penis frumos i se spune
Când e prezentată-n lume
Vulgar i se spune sulă
Cel mai des auzi că-i... pulă

6. E o pulă de-i zic mare
Şi şi-o ţin între picioare
Când mă piş eu mi-o scutur
Însă nu mi-o bag în cur

7. Asta o fac homălăii
Ce-o fac în mijlocu-odăii
Când sunt doar între bărbaţi
Ăia sunt inadaptaţi

8. Însă noi majoritatea
Vrem să cucerim cetatea
Vreau să mă simt foarte bine
Cu o fată lângă mine

9. Ele ştiu cum să ne dreagă
Atenţia să ne-atragă
Să fim foarte excitaţi
Deh, bărbaţi adevăraţ
10. Ştiu că-năuntru ne place
Dar vor cu noi să se joace
Nu să intru ca nebunul
Şi apoi să îmi dau drumul

11. Că după ce-i... adâncită
Ea ajunge obosită
Şi-apoi ca un copilaş
E nevoie de relaş

12. Chiar de-s ele mofturoase
Că puţa se înmuiase
Ştiu la viaţă când revine
Că le dă să le termine

13. Se joacă cu-al nostru scrot
Ne fâlfâie-al nostru... şprot
Şi o menţin în mânuţă
Până nu mai e micuţă

14. Că aşa-s satisfăcute
După ce-s ele futute
Ba chiar ne complimentează
Dar noi ştim că aberează

15. Fazele alea de genul
Vai, că mi-ai luat oxigenul
Nici nu ştii cât de bun eşti
Crede-mă, nici nu gândeşti

16. Ai fost cel mai bun din toţi
Restu-au fost doar idioţi
Tu mi-ai dat-o cel mai bine
Ai stat foarte mult în mine

17. Am să te iubesc mereu
Şi ştii că eşti doar al meu
Vezi, să nu te prind la alta
Că ţi-o dezmembrez cu dalta

18. La asta e folosit
Domnul de care-am vorbit
Ne-nclinăm, scoatem căciula
Şi... să ne trăiască pula!


© Copyright July 2011 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu