miercuri, 11 ianuarie 2012

RObotzi

Datorită Francescăi care mi-a dat transcrierea fiecărui episod din primul sezon, am extras cele mai tare faze şi le-am pus în versuri:


RObotzi

1. Ce faci F.O.C.A.? Cum o duci?
Nu vrei de-un coi să m-apuci?
No bine MO, uite stau
De te-apuc, să ştii... ţi-l tau

2. Ce căcat facem aici
Că suntem ca doi limbrici
Eşti un prost de dai în gropi
Te caci pe tine cu stropi

3. Rostim poezie-abilă
Conservă de floci imbecilă
Am venit cu Mercedesul
Tu te-mbeţi instant ca nesul

4. Vrei să ne pizdim oleacă
Prin cap un glonte să-ţi treacă
Io zic liniştit să stai
Că îţi dau stilul fu-tai

5. De părere sunt să bem
Că lichide multe-avem
Poate-i ţuică, poate-i vin
Poate-i pipi de rechin

6. Io zic să taci, puţifer
Şi-aşa eşti un mamifer
Eşti o pizdă nespălată
La cur toată băşicată

7. Băgaţi-ai pula în spirt
Şi-apoi să mă pupi sub mirt
Bă, să ştii, eu am pus mie
În cuvântu-alcoolemie

8. Când pun ochiul în lunetă
Curăţ tot de pe planetă
Beau de sting până jos pic
Nicicum nu mă mai ridic

9. Şi văd printre rămăşiţe
O pulă roz cu luminiţe
Zac jos precum un dulău
Dar am propriul meu dildău

10. Dă şi mie să-l uzez
Ca apoi s-ejaculez
Păi cu sperma ta de cioară
Zici că-i mâzgă nucleară
11. Dacă nu mi-l împrumuţi
Dă-l în pulă să ţi-l fuţi
Şi mă-ta e titirez
Muie să-i administrez

12. Auzi? Ronţăime-ai cucu
Că te şi cârpesc acu
Ia urmăreşte pendula
Şi escaladează-mi pula

13. Hai poate te-alerg pe-aici
Cu o drujbă şi un brici
Cu katană şi topor
Sunt un aprig vânător

14. Te despic mă cap de plută
Da-ţi-aş somn, biban şi ştiucă
Taci! Te bag la puşcărie
S-ai rozetă... rozalie

15. Şi jos o să dai hăinuţele
Şi-o să-ţi vadă toţi biluţele
Că tu dai doar la burlaci
Pizdulica dintre craci

16. Şi-o să te îndoape toţi
Cu ce au ei în chiloţi
Frăguţe cu ciocolată
Şi cu frişcă-amestecată

17. Şi-o să cânţi extaziat
După ce te-au aplecat
Şi-o să ceri şi-o să mai vrei
De-ăsta... ciclu cu mujdei

18. Ia vezi băi... puţangutan
Că te fac aeroplan
Fac minuni şi dau blesteme
Vindec curu de eczeme

19. Şi te trimit pe la nunţi
Şi-o să cânţi doar bumţi-bumţi
Şi o să fii fericit
Dă-te dracu de tâmpit

20. I-am făcut iar să hlizească
Şi pula să ne-o belească
Cioca-boca, cioca-boca
V-am dat la toţi muie moca!



© Copyright July 2011 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu