sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Ninsoare cu tunete şi fulgere

Da, aşa e. Am fost azi cu Laur la repetiţii la Domniţa şi Gabi şi după 2 ore ne-am uitat afară... alb tot şi ningea abundent şi liniştit, fără vânt. Super mişto, adică e clar, zăpada asta se depune, mâine nu merge nimic prin Constanţa, dar în 3 zile va fi mocirlă.

Şi cum stăteam noi aşa în bucătărie, deodată pac o lumină şi pac un sunet. Poftim? Bă eşti nebun? N-am auzit în viaţa mea când ninge să tune şi să fulgere! Uită-te mă afară n-o fi aruncat vreun întârziat vreo petardă, bombă ceva, o fi căzut dracu ceva din cer, vine sfârşitu mai devreme de decembrie cum au preconizat coborâţii ăia din copac acu "jde" mii de ani... NU! La 5 minute când am plecat şi-am urcat în maşină, alt fulger, alt tunet! S-a întors naibii lumea pe dos, anotimpurile, puii mei, nici nu ştii ce să mai zici! Bine că e sâmbătă seara şi nu ies şi stau frumuşel în casă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu