vineri, 13 ianuarie 2012

Drogatul


Drogatul

1. Dimineaţă, cam mahmur
Mă scarpin uşor în cur
Sunt oleacă amorţit
De la câte-am înghiţit

2. Mă îndrept încet spre baie
Scărpinându-mă la coaie
Of, ce mă mai minunez
Chiar pot ca să urinez

3. Dar o nouă zi începe
Iar eu nici nu pot concepe
Dorinţa nu mi-o maschez
Simt că vreau să mă droghez

4. Nu încep direct în venă
Iau o halucinogenă
O ciupercuţă dulceagă
Nu-mi ajunge ziua-ntreagă

5. Ştiu că oful mi-l alină
Ţigara cu cocaină
Şi trag din ea cu putere
Altceva nu îmi poţi cere

6. Pe la unşpe bag în venă
Acul cu... am o dilemă
Bag un LSD încet
Ca să fiu eu mai concret

7. La jumătate de oră
Văd în faţă o ancoră
DPT bag serios
Asta tot intravenos

8. La unu vine-un amic
Dispoziţia nu mi-o stric
Acetonă trag pe nas
Diluant nu mi-a rămas

9. Şi apoi entuziast
Trag pe nas un Angel dust
PCP i se mai spune
Este cunoscut în lume

10. Suntem amândoi cam high
Tre să continuăm musai
Pastila de STP
O s-o iau oral. De ce?

11. Păi prietenul tâmpit
Heroina mi-a halit
Şi-am căscat ca prostul gura
Şi-am băgat în ea Datura

12. Râd ca prostul pe covor
Şi cred că sunt pe motor
Ca să nu intru-n depresie
Mai iau şi un GHB
13. La patru-apare-o gagică
Care are gura mică
Însă o conving uşor
Să meargă în dormitor

14. Şi un joint cu cannabis
Să fumeze de plictis
Ea e încăpăţânată
Că de aia este fată

15. Vrea haşiş ca să fumeze
Cică vrea să se drogheze
Dar ăsta s-a terminat
Imediat l-am devorat

16. Dar îi propun marijuana
Din poşetă de la mama
Ea acceptă bucuroasă
Şi pică lată pe masă

17. Şi fiind jigodie
Intră-n tahicardie
Nouă ni se rupe-n două
Ne rămâne mai mult nouă

18. Când seara uşor se lasă
Îmi intră drogaţii-n casă
Şi aduc afetamine
Ca să ne simţim toţi bine

19. Acum sigur ne distrăm
Pe pereţi ne căţărăm
Poppers câţiva inhalează
Şi apoi clar aiurează

20. Vecinul ia ecstasy
Păi da nu, măi dragi copii?
Doar suntem drogaţi compleţi
Şi tre să fim vorbăreţi

21. Unul are-amar în gură
Şi bea un ceai cu bromură
Altul cam distrus mental
Ia un fenobarbital

22. Deja e târziu în noapte
Şi luăm valiumul cu lapte
Iar ca să sfârşim în formă
Mai tragem şi-o metadonă

23. Ca nimic să nu lăsăm
Şi totul să terminăm
Luăm etnobotanice
Cu nişte barbiturice

24. Fiindcă multe-am înghiţit
Mă simt tare obosit
Şi mă culc acum să ştii
Mâine-începe-o nouă zi


© Copyright July 2011 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu