joi, 12 ianuarie 2012

Marquis De Sade Şi Sacher-Masoch

A se remarca... poezia dedicată celor doi este monorimă, destul de greu de făcut! :)


Marquis De Sade Şi Sacher-Masoch



1. Ce faci, dragă camarad
Mă numesc Marquis de Sade
Şi sunt tare ca un brad
Mă înalţ mereu în grad

2. Sunete eu scot... groh-groh
Nu sunt nicidecum paroh
Beau mereu numai rom Stroh
Mă numesc Sacher-Masoch

3. Io-s francez mai mult de-un pic
Am opere în mod unic
Nu pot spune că-s pudic
Mă cunoaşteţi... sunt sadic

4. Io-s austriac lingvist
Dar nu sunt un anticrist
Să nu daţi vreun acatist
Sunt un simplu masochist

5. Donatien Alphonse François
E prenumele lui... moi
Ce te uiţi la mine-aşa
Mai bine-nchide gura

6. Leopold Ritter sunt eu
Sunt un pic cam derbedeu
În pat sunt la apogeu
Când prestez vreun... procedeu

7. Am scris romane, nuvele
Despre voi, dragele mele
Cum vă lovim cu mărgele
Aşa precum la căţele

8. Mie-mi place să primesc
Orice durere doresc
Sigur n-o să ameţesc
Când fetele mă cârpesc

9. Ah ce-ador în timp ce fut
Să devin puţin ciufut
Şi să le lovesc acut
Pentru c-aşa mi-au cerut

10. Eu iubesc să fiu lovit
Bici cu bile potrivit
De bătăi să fiu strivit
Până totu-am isprăvit

11. Eu am fost încarcerat
În azil ei m-au băgat
O viaţă-n prizonierat
Însă nu m-au vindecat

12. Eu am semnat să fiu sclav
O baroană în postav
Mă lovea fiind jilav
Pentru că nu sunt firav
13. Dar şi-aşa năpăstuit
Forţă mereu am găsit
Nu m-am deznădăjduit
Opere am drămuit

14. Am făcut zeci de fetişuri
Asta fără ascunzişuri
N-am ajuns pe-acoperişuri
Nu umblu cu mărunţişuri

15. Mie-mi place să chinui
Parc-ar fi a nimănui
Ce-ţi fac, tu parcă bănui
Însă nu spui nimănui

16. Cum să spun că tare-mi place
Să nu fiu lăsat în pace
Să mă loveşti eficace
Şi să mă arzi cu chiştoace

17. În timp ce te penetrez
Palme să-ţi articulez
Corpul să ţi-l explorez
Pielea să devină frez

18. Da, aşa, dă tare-n mine
C-aşa mă simt foarte bine
Sângele când simt că vine
Abia mă mai pot abţine

19. Simt o plăcere adâncă
Şi tot corpul mă mănâncă
Execut orice poruncă
Şi te pleznesc peste... şuncă

20. Chinuie-mă-aşa cum vrei
Pumnii tăi să fie grei
În obraji s-am bujorei
Vrei s-o facem şi în trei?

21. Am o satisfacţie-mare
Când eşti fără apărare
Nu contează că te doare
Că te pocnesc şi mai tare

22. Şi eu ajung la orgasm
Nu sunt chiar plin de sarcasm
Ador fiecare spasm
Când mă baţi cu-entuziasm

23. Aşa-am rămas cunoscut
Un sadic neîntrecut
Ce bat tot mereu când fut
Ca să fiu satisfăcut

24. Nici eu nu am fost uitat
Masochist exagerat
Ce durere am gustat
De oameni sunt copiat



© Copyright July 2011 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu