miercuri, 14 mai 2014

Mă Lupt Cu Demonii



Mă Lupt Cu Demonii


1. Mă lupt cu demonii din minte
Nu mă lasă să fiu cuminte
Mă-mping, mă-mpung şi mă-mboldesc
Mereu fac ceva nefiresc

2. De pedepsit aş vrea pe mulţi
Că nu sunt ei aşa de culţi
Şi demonii mă sfătuiesc
Cu-aciditate să-i lovesc

3. Să-i fac în genunchi ca să cadă
Şi să zacă-acolo grămadă
Căci demonii mei nu prea iartă
Şi ei mereu sunt puşi pe ceartă


Copyright © 05.11.2013-2 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu