sâmbătă, 17 mai 2014

Donţ



Donţ



1. Nu contează că-s borţoasă
Tot nu sunt devreme-acasă
Astăzi... cu atât mai mult
De nimeni nu o s-ascult

2. Azi de ziua mea eu fac
De toate. Şi am s-atac
Tot ce găsesc de haleală
Din castron, ceaşcă sau oală

3. Căci oricum eu sunt gurmandă
Şi mănânc orice... pe bandă
Burta creşte-i uriaşă
Dar am rămas tot gingaşă

4. Chiar deloc nu îmi e teamă
Că-n vară o s-ajung mamă
Azi e zi de sărbătoare
Mâncăm şi noi ceva oare?

5. E zi de schimbat prefix
Dar sincer, mă doare-n pix
Chiar nu mă simt în etate
Şi dacă nu-mi daţi dreptate

6. Chiar nu mă interesează
Azi nimeni nu mă stresează
E ziua mea şi petrec
Mănânc tort şi un fursec

7. Să trăiesc s-ajung bătrână
Să nu fiu în veci hapsână
Sufletul să îl am pur
S-am doar prieteni în jur

8. Şi-n astă zi-aşa de mare
Cum nu e alta sub soare
Vă invit la mine-acasă
Cum de ce? Să stăm la masă!



Copyright © 11.03.2014-1 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu