joi, 8 mai 2014

Doct



Doct


1. Unii că sunt doct ar spune
Asta-ar fi chiar o minune
Io-s aşa mai pămpălău
Nu mă consider savant. Zău!

2. Aşa... eu multe am citit
Însă nu sunt un erudit
De învăţat am învăţat
Însă n-am capul chiar pătrat

3. Am aşa precum toţi băieţii
Făcută numai şcoala vieţii
Şi nu mi-e ruşine cu mine
Căci o discuţie pot ţine


Copyright © 31.10.2013-2 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu