miercuri, 21 mai 2014

Acasă



Acasă


1. Când sunt tare supărat
Şi sunt demoralizat
Mă îndrept mereu spre casă
Acolo viaţa-i frumoasă

2. Când de lume vreau să fug
Pen c-altfel ajung pe rug
Ca să scap de vreo angoasă
Mereu mă ascund acasă

3. Când mă doare, vreau să plâng
Şi gâtul la toţi să-l frâng
Soluţia e aleasă
Şi mă duc la mine-acasă

4. Când de nimeni chef nu am
Şi vreau linişte un dram
Sunt sigur şi nu iau plasă
C-o să stau la mine-acasă


Copyright © 07.11.2013-2 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu