marți, 8 ianuarie 2013

Săptămâna



Săptămâna


1. Lunea dis-de-dimineaţă
Uşor mă trezesc la viaţă
Am o săptămână grea
Băga-mi-aş pula în ea

2. Marţea e mai binişor
Nu mai privesc ca un chior
Munca chiar mă enervează
Da-i-aş una în găoază

3. Miercurea-i zi de mijloc
Încep să cred c-am noroc
Fute-m-aş pe ea de muncă
Ce-aş mai zace într-o luncă

4. Joia sună mai altfel
Nu mai trag ca un viţel
Mă gândesc că mâine seară
Mă-mbăt şi dansez la bară

5. Vinerea e nebunie
Dar nu trebe să-ţi spun ţie
E vreme de lenevit
De băut şi babardit

6. Sâmbăta mă scol voios
Am un week-end tumultos
Nici nu-mi văd capul de treabă
Mănânc, beau, fut şi fac labă

7. Duminica în sfârşit
E vreme de odihnit
Trebuie să apăs frâna
Mâine-ncepe săptămâna


© Copyright September 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu