luni, 21 ianuarie 2013

Cafeneaua

Poezia asta e mai veche, era pentru nişte prieteni care voiau să-şi deschidă o cafenea, însă nu s-a mai întâmplat deocamdată, aşa că n-o mai ţin, o pun pe blog, iar dacă îşi vor deschide cândva ceva... am eu inspiraţie de alta.



Cafeneaua


1. E zi de inaugurare
Lumea să stea în picioare
Să facem o plecăciune
Să le urăm toate bune

2. Nici nu am avut habar
Că cei doi deschid un bar
Nu e bar, e cafenea
Te iert... că te-aş înjura

3. Şi am venit să vedem
Dacă dau moca să bem
Cum cei doi au aranjat
Degeaba dacă n-au pat

4. Sau măcar un separeu
Ca să fuck... doar ce vreau eu
Noi vrem să dormim aici
Că doar suntem alcoolici

5. Tre să le facem vânzare
Şi strigăm în gura mare
Tuturor aici să vină
Chiar deloc să nu se-abţină

6. Atmosfera nu-i tăcută
Muzica este plăcută
Avem mese şi cafea
Altceva ce dracu vrea?
7. Marfa mereu s-o rotească
Ca să nu se învechească
Clienţii să fie mii
Să plece în zori de zi

8. Să consume nu-i aşa?
C-au venit aici să bea
Şi ca să se simtă bine
Că nu e nicio ruşine

9. Să vii cu toată gaşca
Mereu să goleşti ceaşca
Şi paharul! Întreaga ladă!
Să stăm pe mese grămadă

10. Scrumierele fie pline
Că lumea se simte bine
Că bea, râde şi petrece
Greu le vine ca să plece

11. Noi vom fi aici călare
Ca să le facem vânzare
Masă s-avem rezervată
Că de nu... te bat, măi fată

12. La-nceput de... patronat
El pilit, iar eu... mai beat
Vrem să urăm la comun
Să fie într-un ceas bun!
 

 
© Copyright November 2011 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu