vineri, 4 ianuarie 2013

Refuz



Refuz


1. Refuz total să mă implic
Nu am de câştigat nimic
Doar suferinţă şi durere
Şi toate astea în tăcere

2. Nimeni nu e în pielea ta
Să ştie clar cam ce ai vrea
Să poată să îţi dea un sfat
Să nu te simţi abandonat

3. Nu vreau să mai încerc deloc
M-am săturat de-atâta-amoc
După el mă resimt enorm
Şi vreau mereu-mereu să dorm

4. Refuz de toţi să mai ascult
Fiecare se crede cult
Şi spune varianta lui
Vă trimit pe toţi dracului

5. Şi vreau... vreau doar ca să trăiesc
Cred că e un lucru firesc
Bine sau prost, cum va fi ea
Să ştiţi, e totuşi viaţa mea!


© Copyright September 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu