joi, 17 ianuarie 2013

Pendula



Pendula


1. Azi mi-am împlinit un vis
Şi mă simt ca-n paradis
O pendulă mi-am luat
Pe perete am montat

2. Acum am crescut în rang
Căci aud numai bing-bang
Cât e ora atât bate
Vecinii sunt daţi pe spate

3. Niciunul nu poa să doarmă
Frate, o fi de la karmă
Eu chiar pot să o suport
Nu vă place? Marş la cort!

4. O vecină cam zbanghie
Vine să se plângă mie:
„Maică, de când ai pendulă
Am ajuns o noctambulă!”

5. Nu cred că mă-nteresează
Căci dorinţa mea primează
Oricine oricând mă roagă
Nu renunţ că îmi e dragă


© Copyright September 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu