vineri, 13 iulie 2012

Vineri Treişpe


Vineri Treişpe



1. Vineri treişpe-i peste tot
Vreau să vă fut una-n bot
Sângele să năpădească
Şi lumea să amuţească

2. Vineri treişpe e aici
Să fiţi toţi plini de limbrici
Diaree, muci la nas
Să rămâneţi fără glas

3. Vineri treişpe a sosit
Ştiu că-i azi că nu-s tâmpit
Astăzi o s-aveţi o zi
Dracu-o să vă ia, copii

4. Vineri treişpe cu strigoi
Să vă muşte de un coi
Să rămâneţi impotenţi
Adulţi sau adolescenţi

5. Vineri treişpe, vârcolaci
Iele pline de gândaci
Sug măduva din cadavre
Şi vitamina din larve

6. Vineri treişpe! E nasol
Mă-mpiedic în baie gol
La nas o să mă lovesc
Şi pula am s-o belesc
7. Vineri treişpe e chiar azi
Ai grijă dacă te razi
Că o să te tai cu lama
Şi sângele-o să dea iama

8. Vineri treişpe pe şosea
Accident în pula mea
Maţe, fiare, morţi şi sânge
Şi vreun trecător ce plânge

9. Vineri treişpe-i de căcat
Poţi să şi pici pe jos lat
Îţi spargi capul şi-o să mori
Drept spre iad tu o să zbori

10. Vineri treişpe! O pisică
Neagră, dar şi foarte mică
Dacă-n fugă calea-ţi taie
Poţi să rămâi fără coaie

11. Vineri treişpe-i un blestem
Te trezeşti cu vreun edem
Te sufoci sau te îneci
Nu mai prinzi tu ani optzeci

12. Vineri treişpe îl suport
Ştiu că nu o s-ajung mort
Mă-narmez cu crucifix
Ştiu că-s sărit de pe fix

13. Vineri treişpe! Nu-i nimic!
Am vrut să vă sperii-un pic
E o zi ca orişicare
Staţi calmi că nimeni nu moare


© Copyright July 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu