luni, 9 iulie 2012

Ea


Ea




1. Am văzut-o, mi-a plăcut
Cerul în cap mi-a căzut
Era ceva fascinant
Inima-n ritm galopant

2. A-nceput nebun să bată
Cât este de minunată
Inima mi-a stat în loc
Şi-am intrat instant în şoc

3. N-am văzut în viaţa mea
Niciun înger aievea
Şi nu ştiu ce să mai fac
Ca să pot să-i fiu pe plac

4. Are un corp minunat
Ce merită sărutat
Toată ziua să-l dezmierd
Şirul orelor să-l pierd

5. Mâinile îi sunt drăguţe
Nişte degete finuţe
Care mă îmbrăţişează
Asta mă interesează
6. Să mă strângă tare-n braţe
De gât să mi se agaţe
Să-mi dea sărutări o mie
Azi, mâine şi pe vecie

7. E frumoasă! Când o văd
Aş face-un mare prăpăd
Şi chiar de sunt mulţi atei
Le spun că va fi... MY WAY

8. Am avut mare noroc
Şi n-am linişte deloc
Până nu realizez
Ce vreau eu! Şi nu visez!

9. Sunt cu mintea răvăşită
Inima mi-a fost răpită
N-o vreau deloc înapoi
Vreau doar să pot spune: „Noi”!

10. Ochi, gură, buze şi nas
Totul la ea m-a atras
Lumea ştiu că este mută
Căci eu spun un: „Doamne-ajută!”




© Copyright June 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu