joi, 12 iulie 2012

Tristeţe


Tristeţe




1. Apare doar o dată-n viaţă
Noi n-o vedem, dar e în faţă
Apare o situaţie
Ne umple de senzaţie

2. Nu avem voie chiar de-am vrea
Şi ne minţim! E aiurea
Şi căutăm soluţia
Dar ştim că este foarte grea

3. Şi şansele-s extrem de mici
Şi parcă-ţi vine să abdici
Însă chiar nu poţi renunţa
Şi-ţi vine să îţi iei viaţa

4. Găsim în viaţă tot ce vrem
Dar nu ştim să apreciem
Şi ne trezim peste o vreme
Că regretăm şi-avem dileme

5. Şi ne dăm cu pumnii în cap
Regretele în noi încap
Când observăm că peste ani
Viaţa noastră e de doi bani
6. Vrem să dăm timpul înapoi
Să alegem şi pentru noi
Să nu ne mai gândim la toţi
Fă ce vrei tu! Ce zici? Tu poţi?

7. O viaţă unică avem
Şi nu vrem să îngenunchem
Să suferim că am ales
Nu cum inima ne-a dat ghes

8. Să ne gândim c-am fi putut
S-o luăm din nou de la-nceput
Şi ar fi fost mai minunat
Însă ocazia am aruncat

9. Şi totul ar fi fost feeric
Dar stau acum în întuneric
Şi îmi doresc să fi putut
Acum... ani buni să fi făcut

10. Pasul cel mare şi normal
Pentru a trăi bestial
Dar stai, ca timpul nu s-a dus
Pot face ce am spus mai sus!



© Copyright June 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu