miercuri, 25 iulie 2012

Excursie la Cluj

O să iau o pauză astăzi şi nu o să postez o scenetă, dar o să povestesc pe scurt cum a fost la Cluj la concertul Roxette şi întreaga excursie.

De la Constanţa am plecat 5 persoane, iar din Ploieşti ni s-au alăturat alte 2. După râsul şi distracţia de pe drum, cumulate cu căldura destul de dogoritoare, dimineaţa la 6 am ajuns în Cluj, cu o întârziere de aproape o oră. Am înmagazinat 2 ore de somn, fiind singurele pe durata a 48 de ore. Am poposit la McDonald's, căci în altă parte nu aveam unde şi am luat de mâncare nişte chestii care la noi nu se găsesc în Constanţa, aveau un tip ciudat de meniu.

Am rămas singur, ceilalţi plecând la Grădina Botanică, am compus, neavând ce face, poezia postată alaltăieri, revenind la vechi obiceiuri de a scrie cu pixul pe foaie.

Pe la 10 m-s sunat Raul, venit şi el din America să îi vadă pe Roxette, m-am cazat la el, apoi am bântuit prin oraş până la ora intrării la concert, sărind din local în local, ba chiar având norocul de a-l întâlni pe Per la o terasă.

Am intrat la concert şi-am stat în picioare aşa ca pe vremea lui Ceauşescu când stăteam la coadă la lapte sau carne. Am reîntâlnit vechi prieteni, vechi fani din Fan-Club. Concertul a fost bestial, dispoziţie, voie bună, melodiile renumite, şi oboseala de a sta în picioare. La un moment dat pe piciorul drept nu mai puteam sta, genunchiul dădea semne de a ceda.

După concert la after party am stat, am bârfit, am râs, apoi la 3 dimineaţa ne-am îndreptat spre alt local, "Casa Vikingilor" unde mănânci frate de te spargi. La 6 dimineaţa am ajuns acasă şi gata, somn de voie.

Vineri ne-am trezit, eu cu Raul, am luat cafeluţa de dimineaţă (adică ora 13) el şi Pepsi-ul eu, apoi la hoinăreală prin oraş să-şi vadă Raul colegi, prieteni, etc. Am bântuit prin tot Clujul, am mâncat la "Casa Ardeleană", am băut bere nefiltrată într-un loc asemănător cu Bier House la noi, apoi la alt local italienesc, "La Piazzetta". Am cumpărat şi mici cadouaşe din oraş, iar seara din nou la "Casa Vikingilor", le-am terminat la ăia Chivas-ul. Evident că am ajuns acasă în zorii zilei, acesta fiind printre puţinele localuri bune şi non-stop.

Sâmbătă am beneficiat de un grătar la 40 de km. depărtare de Cluj, un grătar cu colegi de-ai lui Raul, toţi preoţi. Demenţial! :)))) La întoarcere, seara am mers la meci la CFR unde am observat că era plin pe stadion de gagici. Să tot mergi la meci aşa!!!! Am terminat... tot la "Casa Vikingilor" şi am dat-o pe Jameson. De culcat ne-am culcat mai devreme că a doua zi aveam tren.

Duminică toată ziua am călătorit pe o căldură aproape infernală şi cu frica să nu pierd legătura şi să înnoptez în Bucureşti în gară, însă am avut noroc. Am ajuns acasă seara cu vreo 15 minute întârziere, dar tot pe la 2 m-am băgat în pat, că deja mă obişnuisem să nu dorm noaptea, dacă Raul era pe fus orar de America.

Una peste alta a fost relaxant, m-am deconectat, m-am relaxat, m-am distrat, am cântat, am urlat şi... mai vreau! M-am întors cu o brichetă gigantică, un Pepsi adus din America sticluţă de plastic de 355 de ml., un spray Black de la Pierre Cardin făcut cadou de Raul şi bere la cutie de tablă de 1 litru!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu