joi, 18 septembrie 2014

Preludiul Ei



Preludiul Ei




1. Eu abia te-am cunoscut
Şi tu vrei ca să mă fut?
Trebuie s-o luăm încet
Că tu tare eşti şiret

2. Vreau să te cunosc mai bine
Pe la toamnă-i numa’ bine
Deci... ce zici... te coafează?
Cred că te apucă-o groază...

3. Momentan ne cuibărim
Şi-o să stăm să povestim
Să vorbim până în zori
Sau să visăm în culori

4. Când se va culege via
Va-ncepe euforia
Sau a început deja?
Nici nu ştiu în pana mea

5. Că aş vrea să fiu cuminte
Însă tu mă scoţi din minte
Şi-mi place la nebunie
Însă nu-ţi recunosc ţie

6. Nu spune că e târziu
În toamnă şi-ajungi diliu
Vreau s-aştept, chiar te oblig
De nu, marş, suferă-n frig

7. Aşteptăm, nu spui nimic
Nu mai e mult, doar un pic
Dar şi când am început
Nu ne oprim din futut

8. Şi te fac să explodezi
Şi-o să mai vrei, o să vezi
Aşa că fii răbdător
Şi-apoi vei pompa cu spor




Copyright © 26.06.2014-2 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu