vineri, 19 septembrie 2014

Actul Lui



Actul Lui


1. Gata dragă-am început
Peste tot să te sărut
Şi-ţi place la nebunie
Ce îţi fac eu acum ţie

2. Picioarele-ncolăcesc
Mă încing, să-nnebunesc
Vreau să mă ocup de tine
Să gemi, să îţi fie bine

3. Eu ţi-o dau, dar tu mi-o iei?
Haide spune, ştiu că vrei!
Eşti încinsă-eşti udă toată
Şi vrei ca s-o facem lată

4. Hainele ţi-au şi zburat
Stăm noi doi întinşi pe pat
Hai odată, nu mai sta
S-o facem, în pula mea

5. Vai, dar ce bine a fost
Eu cred că am fost un prost
De am aşteptat atât
Simt că iar mă întărât

6. Corpul meu vrea să îţi ceară
Simte, vrea... a doua oară
Dar te rog, hai dimineaţă
Să rămân şi eu în viaţă


Copyright © 26.06.2014-3 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu