luni, 22 septembrie 2014

Actul Ei



Actul Ei


1. Mă bucur c-ai aşteptat
Şi că nu te-ai supărat
Te secătuiesc de vlagă
O să ţină noaptea-ntreagă

2. Eu pe tine? Tu pe mine?
Oare cum o fi mai bine?
Nu ne grăbim, seara-i lungă
Şi sigur o să ne-ajungă

3. O facem întâi odată
Sper că o să mă laşi lată
Apoi zacem în neştire
Şi vorbim de nemurire

4. Iar apoi frumos în zori
O mai facem de trei ori
Că sunt tare înfocată
Şi corpul meu o arată

5. Nu regret c-am aşteptat
Fiindcă a fost minunat
Mi-a plăcut ce mi-ai făcut
Şi orgasm eu am avut

6. Sper mereu să continuăm
Plăcere să ne tot dăm
Dimineaţă, prânz şi seară
Sper pula să nu îţi moară


Copyright © 26.06.2014-4 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu