luni, 3 decembrie 2012

3 din 3

Mi-am dorit de mult să fac unele chestii și uite că în 2012 am reușit să le fac pe toate!

Prima a fost de 9 martie, Mucenicii, să încerc să beau 44 de păhăruțe de vin. Am bifat-o, deși n-am ajuns decât la jumatea numărului de pahare!

A doua a fost să stau în vară, în iunie, când e solstițiul, afară, să văd când se întunecă atunci când e ziua cea mai lungă! Bifată și asta!

A treia, proaspăt bifată, este să merg la Alba-Iulia de 1 decembrie, de ziua României! Cu mici peripeții, că ăla vine, ăla nu vine, că mergem cu trenul, că mergem cu 2 mașini... până la urmă ne-am adunat 3 băieți și am făcut un mini-turneu: am poposit o noapte în Cluj și am mers toată ziua prin oraș, apoi am poposit o noapte la Alba-Iulia, după ce l-am vizitat și pe acesta, iar la întoarcere am poposit în Sibiu, Călimănești și, evident, București!

De mâncat... acum știm unde se mănâncă în Cluj și Alba, de vizitat am vizitat punctele de atracție, atât în cele două de mai sus, cât și în Sibiu, de băut ceai am băut în București la "Camera Din Față", cafeneaua deschisă de Călin de la Voltaj.

Pentru câteva poze... apelați la domnul Facebook. De făcut... am făcut cu mașina cam 1.500 de km..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu