miercuri, 12 decembrie 2012

Blestem



Blestem


1. Cred că-s atins de vreun blestem
Trimis acolo pe sistem
Să nu mă scutească deloc
Şi să-mi blocheze-orice noroc

2. Să nu am parte de nimic
Mereu-mereu să mă oftic
Că alţii au ceva, iar eu
Stau singur şi mi-e tare greu

3. Şi nimeni nu mă-mbrăţişează
Şi trec mereu prin câte-o fază
Mă uit cu ochi înlăcrimaţi
Prin parcuri cum văd nişte taţi

4. Ce copilu-l scot la plimbare
Mă uit la ei şi chiar mă doare
Şi eu vreau ca să fiu aşa
Şi să am familia mea

5. Însă nu-s şanse-n astă viaţă
Şi de-asta mi se face greaţă
Că am o viaţă de căcat
Pentru că am fost blestemat


© Copyright August 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu