vineri, 30 noiembrie 2012

Track 1

Acum cateva luni mi s-a dat o melodie demo, un instrumental şi mi s-a cerut să încerc să-mi imaginez un text pentru acea melodie.
Iată ce a ieşit... atât m-a dus capul meu de... resetat :)



Track 1





Strofa 1
Stau pe hol şi te aştept
Îmi bate inima în piept
Vreau să te văd cât mai curând
Doar tu, doar tu îmi eşti în gând

Strofa 2
Şi mă întreb dac-o să vii
Pe jar îţi place să mă ţii
Nu te decizi, mă ţii în aer
Şi nu vreau ca să par un fraier

Bridge 1
Aştept să suni
Să-mi spui că de luni
Vom fi uniţi pe veci
Şi nicicând n-ai să pleci

Refren
Şi nu mai pot, nu mai pot să zbor
Şi vreau să-mi vii în ajutor
Să-mi spui un „Nu!”, să-mi spui un „Da!”
Orice, oricum, dar fă ceva

Şi viaţa n-o mai irosi
Căci vreau şi eu să pot zâmbi
Decide-te şi nu ofta
Şi fii iubita mea
Strofa 3
Şi anii, anii au trecut
Noi ne iubim ca la-nceput
E bine că ea s-a decis
Şi viaţa mea n-a fost un vis

Bridge 2
Nu ţi-am spus minciuni
În acea zi de luni
Şi-am fost uniţi pe veci
Şi-avem ani şaptezeci

Refren
Şi nu mai pot, nu mai pot să zbor
Şi vreau să-mi vii în ajutor
Să-mi spui un „Nu!”, să-mi spui un „Da!”
Orice, oricum, dar fă ceva

Şi viaţa n-o mai irosi
Căci vreau şi eu să pot zâmbi
Decide-te şi nu ofta
Şi fii iubita mea







© Copyright July 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu