marți, 4 decembrie 2012

Dimineaţă De Fată

Acum ceva timp am pus 4 poezii legate, începând cu "Dimineaţa"...
Cineva m-a întrebat de ce nu fac aceleaşi 4 poezii şi pentru fete, aşa că... inspiraţie având destulă... am făcut!

Dimineaţă De Fată


1. Sună ceasul tare-n zori
Mă uit afară, sunt nori
Mă gândesc că e devreme
Şi îmi vine chef a geme

2. Mâna în chilot o bag
Şi-ncep să mă joc cu drag
Degeţelu-atinge fin
Căldurile intervin

3. Sigur aşa mi-a fost scris
Să m-ating la clitoris
Să mă-ncarc cu energie
Toată ziua să mă ţie

4. Simt explozia deodată
Şi gata... sunt udă toată
La serviciu pot pleca
C-a fost bine, zău aşa!


© Copyright November 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu