joi, 22 septembrie 2011

Inspiraţie sau talent?

Nici eu nu ştiu care e în procentaj mai mare sau... dacă e vreuna pe bune!

Cert e că de mic, chiar dacă am fost înclinat spre partea reală, m-au pasionat joculeţele de cuvinte, integramele, rebusurile (de unde mi-am şi îmbogăţit vocabularul), apoi crearea de poezioare, acronime, acrostihuri, poezioarele fiind pe diverse teme. Am făcut multe acrostihuri la viaţa mea pentru zilele de naştere ale prietenilor din Fan Clubul Roxette, ba chiar la un moment dat am făcut 2 poezioare care urmau cât de cât întâmplările care au avut loc la două dintre întâlnirile de Fan Club, Buşteni şi Cluj parcă. Tre' să trec pe la mama pe acasă să văd dacă le mai găsesc să le postez şi pe alea.

Apoi a fost o pauză... n-am idee de ce, lipsa de chef sau... după care, la sfârşitul lui 2002, printr-un eveniment destul de comic/nefericit, am făcut o poezie mare, urâtă, obscenă şi... foarte faină. N-am s-o postez din motive de respect pentru persoana pentru care a fost creată, dar la un moment dat, poate mai curând decât vă aşteptaţi, am să postez un fel de remake refăcut al poeziei, bineînţeles după ce va fi citită în cadrul vreunei petreceri!

Aşa că_cam asta ar fi despre ideile de a face eu poezii, acrostihuri şi... scenete în versuri chiar, dar aici trebuie să mai aveţi puţintică răbdare, vor vedea lumina reflectoarelor şi ele. Oricum, foarte multe dintre idei le-am pierdut pe drum pentru că îmi apar în cap în situaţii şi locuri ciudate şi n-am nimic la îndemână să notez, cum ar fi când stau şi eu în cada plină cu spumant şi mă relaxez. Trebuie musai să-mi iau un reportofon!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu