marți, 27 septembrie 2011

Alegeri În Fan Club

Da, aici şi în următoarele, unii dintre voi vor putea observa mici asemănări cu diverse bancuri ce circulau în perioada aceea, plus câteva replici de la Vacanţa Mare!

Este vorba de Revelionul ce trebuia să aibe loc la Sineşti la Mihnea, însă pentru că a nins şi drumurile erau blocate, am poposit în Bucureşti la Relly, unde am stat 25 de persoane în 3 camere, din care una nemobilată! :)

Din păcate, încă n-am reuşit să aflu cum pot pune poezia pe 2 coloane, aşa că rămâne momentan aşa...


Alegeri în Fan-Club
sau
Uite Sineştiul, nu e Sineştiul
(30.12.96 - 03.01.97)



1. Pe-albastra cărăruie
Ce duce-n filială
Mihnea păşea agale
Pletos precum o oală

2. El ca un preşedinte,
Ţinea-n frâu toată ţara
Da’l freca-n melodie
Mio din Timişoara

3. Căci zicea Mio răspicat:
„Gândeşte-te, băi Bulă,
Nu avem copyright-ul!”
„Ei şi? Mă doare-n pulă!”

4. Şi se certară foarte rău
Un ţap şi c-un berbece
„Iată, io-mi bag demisia
Făceţi ce vreţi din Fe-Ce!”

5. Şi au venit la Mi-odin
Puhoi de fani să-i spuie:
„Îl vrem pe Mihnea înapoi!”
El zise: „Vă dau muie!”

6. Dar intervine din sud-est
Şi plin de importanţă,
Yo-nutz zicând: „Votaţi-mă
Căci ştiţi că am prestanţă!

7. Şi pun totul pe roate,
Că nu suntem în staul...
Iar dac-o dau în bară
Îşi face faţa Raul!”

8. Iar Raul şucărit de moarte:
„Ce dracu suntem scatii?!
De nu faci totul bine
Te bag în pizda mătii!

9. Şi-mi trec acei ciorapi murdari
Prin coliva lu tac-tu,
De nu vom fi prearenumiţi
O să te-njur cu: Fuck You!”

10. Şi se plecă Yo-nutz umil
În timp ce-şi ştergea nasu
„Voi face totul bine,
Ori altfel... îmi trag ceasu’!”

11. Cu toţii fură bucuroşi
Făcându-i buru-buru
Însă drept mulţumire
El le întoarse curu

12. De draci îi oferiră
Precum unei feline
O scândură cu-nscrisul:
„La prezidenţi – virgine!”

13. Şi zise Dede vesel:
„Ziceai că ai prestanţă
Ţi-am desenat o pizdă
În baie pe faianţă!

14. Du-te şi linge-o bine
Ori rupe-ţi soldăţelul
Şi vino după aia
Plângând precum căţelul!”

15. Şi ţi-am mai luat şi-o raţă,
Să ai şi tu... cu cine”
Interveni Orlando
„Că n-o s-o faci cu mine!”

16. „Io c-am venit din Deva
Aduc şi voturi nisca’”
Zise Cri-Cri: „Ai grijă,
Să nu te faci de... fiska!”

17. Şi Dan cu Smirnoff-ul în braţe: „Sunt beat, sunt treaz, ori eu visez
Însă eu am o întrebare:
Cu cine pula mea votez?”

18. „În niciun caz pe constănţean,
Ascultă-mă pe mine
Ăsta o să te mintă,
De n-o să ştii de tine!

19. Că-l ştiu eu foarte bine
Cum o să-ţi tragă clapa!
Şi ştiu ce-i poate pielea
Minte de-ngheaţă apa!”

20. Şi iată că se întâmplă
Cum sorţii prevestiră
Yo-nutz şi Dan pierdură
Şi pula o beliră

21. „Le roi est mort!” zise Yo-nutz „Şi vive le roi se pare!
Să-i dăm luRaul dreptul
La Sfânta Cuvântare!”

22. Şi se sui Raul pe tron:
„O eră azi se naşte!
Ce vreau acuma să vă spun?
Că ziua mea-i de Paşte!”

23. Văzând că nimănui nu-i pasă
Că el vrea să braveze,
Se coborî şi luându-şi tronul
Se duse să fumeze

24. Şi se-apucă Yo-nutz să bea
Tristeţe? Veselie?
Şi-n numai două ore
Ajunse la beţie

25. Şi era turtă, mangă, cui
Ieşi totul de comă
Dar îl treziră c-o cafea
De se puse pe vomă

26. Văzându-l Dede-aşa mahmur Începu să se-amuze:
„Uitaţi-vă şi voi la el
Mai are vin pe buze!”

27. „La care buze te referi?
Îi zise Dan lu Dede
Căci cum să-ţi spun amice
Sunt şase doar la fete”

28. „De unde ştii atâtea?
Ia zi-mi tu, măi fârtate!
Te pomeneşti c-ai reuşit
Să le săruţi pe toate?”

29. Frânte de oboseală
Şi de-atâta zbierat
Fetele se băgară
Cu toate într-un pat

30. Şi supărat că s-au culcat
Dănuţ intră în trombă
În cameră la fete
Şi le dădu o bombă
31. Şi reuşi după vreun ceas
Mihnea, sugând ca focul
Nu fără greutate,
Să-i ia lui Yo-nutz locul

32. Iar foamea năvăli încet
În burta lui cu striuri
„Ce prăjituri şi cozonac?
Eu vreau să pap CD-uri!”

33. Noroc că fu Relly pe fază
după cum se repezea
Marie era-n pericol
Şi precis o halea

34. Şi Adi-acolo pe W.C.
Fu Făt-Frumos cu şapte nări Aligatorii-i mulţumiră,
Aceia din canalizări

35. Căci îi hrăni pe toţi destul,
Micul dejun şi-o cină
Şi ghiftuiţi cu toţii
Au zis c-o să mai vină

36. Se deghizară, mai apoi
Mihnea şi Mihaela
Apoi intră în baie şi
Marcel ieşi... Marcela

37. „Ce-i Mihnea că nu ştiu deloc?!
E Albă ca Zăpada?”
„Taci fă, nu vezi că eşti un prost
Mihnea-i Şeherezada!”

38. „Iar Mihaela-i japoneză,
Mişto ca o zambilă!”
„Bă, iar te bagi în vorbă?
E sluga lui umilă!”

39. „Iată-l pe ăla-n fustă
Parc-ar fi într-un vis
Cum mai dă din bulane
Ăsta-i bun de striptease!”

40. Marius ieşi din baie ud
Fusese să se spele
„Măi Relly, tu în casă
Nu ai nişte perdele?”

41. Şi Relly îl privi c-un ochi
Aşa... precum o babă!
„Perdele zici, păi stai să văd
Dar ce? Ai făcut labă?”

42. „Ia ascultă-mă tu aici!
Ce crezi? Noi amândoi,
Ne tragem de şireturi?
Apucă-mă dun coi!”

43. A treia noapte, ultima,
Cu toţii plini de şansă
Lângă reportofon stăteau
Şi-un karaoke se lansă

44. Nu am ce să vă spun aici
Conform unei idile,
Andrea m-azvârli în pat:
„N-ai dormit de trei zile!”

45. Dar din câte-am auzit
Totul ieşi fantastic!
Însă când Stelian cântă
Juriul a fost cam drastic

46. La urma urmei ce făcu
Bietul băiat cu toane?
În melodie se-auzeau
Doar... lupi şi avioane!

47. Şi Mi-odin, Carmen, Marcel,
Alina, Dragoş, Clara,
Cântat-au fiecare
De s-a râs toată seara

48. Pe lângă foame, sete, râs,
Tristeţi şi priviri goale
La Roxelion s-au făcut
Şi poze... sexuale

49. Şi vru Yo-nutz aşa ciudos
Înfrângerea s-o dreagă,
Cu fiecare-n parte
În poză să se... tragă

50. Clara veni în grabă
El zise: „Ce vrei, hârcă?
„Te pedepsesc că ai pierdut
Mă sui la tine-n cârcă!”

51. Ioana ploieşteanca
Ce o idee are
Rosti cu demnitate:
„Io-ţi stau între picioare!”

52. Nici Mihnea nu fu mai prejos:
„No, haide dragă-odată
Să ne tragem în poză
Precum ca fiu şi tată!”

53. „Iar tu stai jos pe scaun!”
„Of, Doamne, ce mai poamă!”
Zise Orrrlando şi stătu,
Pozând ca fiu şi... mamă

54. Însă fură şi nehaliţi
Ce nu se săturară
Şi năvăliră peste el
Şi vrur-a doua oară

55. Unul din ei fu Mi-odin
Ce prin surprindere îl luă,
Şi tăbărând peste Yo-nutz,
De sutien îl apucă

56. Şi Clara vru o poză iar:
„Să ştii, n-ai nici o scuză
De ce ţi-am spus eu ca să muşti?
De biscuit sau buză?”

57. Andrea nu fu mai prejos:
„Haide că ţi se-nmoaie
Şi îl târî din răsputeri
Şi-l violă în baie

58. Marcel prinse momentul
Şi apucă să vadă
Ce fac cei doi acolo,
Apoi căzu în cadă

59. Acuma eu ce să mai spun
Că restu se cunoaşte
Cu toţii hotărârăm:
„Ne revedem de Paşte!”

60. Vă mulţumesc că eu deşi
Nu sunt de meserie
Am reuşit de-alegeri
Să fac o poezie




© Copyright February l997 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu