miercuri, 21 septembrie 2011

De ce W.H.I.S.K.E.Y. ArtLY?

Am stat mult şi m-am gândit la denumire, am cules de pe ici, de pe colo, prin antenele mele întinse peste tot... idei, bucăţele de idei mai bine zis.

Şi... cum mă pricep destul de bine la acronime, acrostihuri şi alte bălării de astea, am zis că trebuie să creez aşa ceva pentru titlul de blog.

Deci... ce mama naibii înseamnă W.H.I.S.K.E.Y. ăsta şi de ce L şi Y sunt cu majuscule după Art?

Whiskey... pentru că în general eu şi bunul meu prieten Laurenţiu suntem oleacă abţiguiţi când recităm poezii, dar asta doar pentru a căpăta curaj. Aşa suntem noi... mai timizi şi cu trac! :) Şi de băut bem... da, aţi ghicit, whiskey! Însă nu putea rămâne aşa... un simplu cuvânt, whiskey, şi... l-am făcut acronim.

W hy
H ide
I nventivity?
S o
K eep
E xperimenting
Y elling!

De ce "yelling"? Păi... întâi să mă auziţi cum urlu şi cum recit, după care nu vă veţi mai întreba de ce!

Ce e cu ArtLY? Ceea ce facem noi, e acolo... un fel de artă, "artly" înseamnă "cu artă, cu abilităţi", dar se şi potriveşte de minune, ultimele două litere fiind "L" şi "Y" de la Laurenţiu şi Yo-nutz!

Aşa că... Laurenţiu şi Yo-nutz fac artă abilă după un pahar de whiskey! :)))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu