joi, 2 iulie 2020

M-ai Ajutat


M-ai Ajutat


1. M-ai ajutat să-nvăţ să fiu cu mult mai bun
M-ai ajutat să ne vreau binele comun
M-ai ajutat când ţi-era greu... să fiu empatic
M-ai ajutat să te învăţ să-ţi fiu simpatic

2. M-ai ajutat să blestem clipele când eşti departe
M-ai ajutat să vreau să stau cu tine pân la moarte
M-ai ajutat să simt ce-n veci eu nu am mai simţit
M-ai ajutat să-mpart cu tine ce-am agonisit

3. M-ai ajutat să am o viaţă aşa-frumoasă
M-ai ajutat cu tine să-mi doresc o casă
La toate astea de mai sus tu chiar m-ai ajutat
Acum le am pe toate, dar sunt singur c-ai plecat


Copyright © 29.06.2020-1 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu