duminică, 12 iulie 2020

Durere


Durere


1. Te iubesc chiar şi acum
Când ai luat-o pe alt drum
Casa e aşa pustie
Mi-ai lăsat-o numai mie

2. Inima e ruptă-n două
În suflet... doar nori şi plouă
Prin casa tot şuşotesc
Că trebe să-ţi mulţumesc

3. Numai tu aripi mi-ai dat
Şi-am îndrăznit şi-am visat
Doream să creez un „noi”
Acum am ochii plânşi şi goi

4. Ţin geamurile-nchise-n casă
Afară-i ceaţă foarte deasă
Nu văd nimic în viitor
Şi-am obosit şi vreau să mor

5. Adorm cu ochii înroşiţi
De lacrimi veşnic podidiţi
Adorm cu greu, veşnic suspin
Că-n braţe eu nu te mai ţin

6. Aşa se risipeşte-o viaţă
Ce putea fi una măreaţă
Şi nu mai am deloc putere
Sunt devastat de-a mea durere


Copyright © 12.07.2020 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu