miercuri, 1 iulie 2020

Acum Un An


Acum Un An


1. Acum un an ce entuziasmat eram
Căci cu fata iubită eu plecam
Era prima călătorie-n doi
Ieşeam din ţară eu şi ea. Doar noi!

2. Să vizităm, să ne plimbam şi să fim relaxaţi
Pe aripi de-avion eram purtaţi
Simţeam nevoia de un mic concediu
Dar nu aici la noi, într-un alt mediu

3. Am întâlnit oameni civilizaţi
Ce erau eleganţi şi bine îmbrăcaţi
Şi-ţi transmiteau starea de voie bună
De am fi stat acolo chiar şi-o lună

4. Totul frumos, totul curat, fără probleme
Cu toţii săritori dacă aveai dileme
Nu ne venea să credem diferenţa
Vieţii de-acolo ne-am dorit să-i luăm cadenţa

5. Şi ca de obicei prea repede-a trecut
Însă a fost frumos şi mult ne-a mai plăcut
Mi-aş mai dori să plec, chiar şi pe lună
Însă noi nu mai suntem împreună


Copyright © 29.06.2020-2 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu