marți, 28 aprilie 2015

Şi Când Mă Uit La Tine



Şi Când Mă Uit La Tine


1. Şi când mă uit la tine şi râsul mă pufneşte
Mai tolomac ca tine, nu e, nu se găseşte
Şi când mă uit la tine, ochii vreau să-i închid
Căci mecla ta cam cere strivită de un zid

2. Şi când mă uit la tine şi văd zero barat
Chiar nu-mi vine să cred, cât eşti tu de spurcat
Şi când mă uit la tine, văd numai falsitate
Pe toţi încerci să-i păcăleşti şi să îi dai pe spate

3. Şi când mă uit la tine, mă întreb şi mă mir
De ce nu spune lumea că suferi de delir
Şi când mă uit la tine, îmi vine clar să fug
Ar fi şi o excepţie: să fii tu ars pe rug


Copyright © 24.04.2015-1 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu