miercuri, 22 aprilie 2015

În Pădurice



În Pădurice


1. În pădurice la izvor
Totul pare mult mai uşor
Căci acolo mă liniştesc
Şi creierul mi-l limpezesc

2. Acolo-s eu şi cu natura
Fiind singur, îmi închid gura
Şi liniştii eu mă las pradă
Pe jos stau prăvălit grămadă

3. Şi nimeni nu mă deranjează
Şi îmi păstrez mintea mea trează
E nemaipomenit
Să stau fără să mă agit


Copyright © 17.04.2015-1 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu