luni, 13 ianuarie 2014

Sunt Drogat



Sunt Drogat


1. Nu mă ascund, sunt drogat
Este foarte-adevărat
Corpul meu e făcut praf
În curând am epitaf

2. Dacă-i vorba de alcool
Bag în mine, nu-i nasol
Îmi creează ameţeală
Şi sigur nu dau în boală

3. Dacă-i vorba de trabuc
O să-l fumez singur cuc
Ţigările-a prea uşoare
Din ele mai greu se moare

4. Dacă-i vorba de femei
Vreau câte două sau trei
Cu una nu mă încurc
E păcat ca să mă spurc

5. Dacă-i vorba de pastile
O să le iau nopţi şi zile
Sau în venă sau pe nas
Nu stau să mă uit la ceas

6. Viaţa trebuie trăită
Şi nu trebe irosită
Şi-o să fac ce vreau cu ea
Pentru că e viaţa mea


Copyright © 03.10.2013-2 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu