joi, 30 ianuarie 2014

Animalul Meu



Animalul Meu


1. Animalul meu de casă
Este un frumos şocâte
Îl prefer pe el în locul
Unei pizdulici urâte

2. Animalul meu din curte
Un cal cu picioare scurte
Nechează, deloc nu tace
Dă din copite dibace

3. Animalul meu din pod
E-un taur şi stă slobod
Nu vreau sincer să-l înfrunt
Că o să mă doară crunt


Copyright © 04.10.2013-12 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu