vineri, 29 noiembrie 2013

Psihiatru

Psihiatru


1. Toată lumea ştie că joc teatru
Şi-mi zice să merg la psihiatru
Însă eu chiar nu îi înţeleg
Pentru că la minte sunt întreg

2. Şi vă spun în mare amănunt
Că eu schizofrenic clar nu sunt
Despre ipohondru... nici atât
Pen că asta ar fi chiar urât

3. De depresie, anxietate
Nu poate fi vorba clar, măi frate
De psihoză, oligofrenie
Sunt ferit de ele, îţi spun ţie

4. Nu mă mai forţaţi că eu refuz
Şi voi deveni de tot ursuz
Chiar dacă eu tac, urlu sau latru
N-am ce căuta la psihiatru


Copyright © 29.08.2013-1 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu