luni, 18 noiembrie 2013

Gabi (Continuare)



Gabi (Continuare)





1. Cum adică să mă-mbeţi
Ce sunteţi voi... doi lacheţi?
E soţul meu şi-l iubesc
Mi-e greaţă să-nnebunesc

2. Ia spune-mi de ce te bagi?
Pentru că îmi sunteţi dragi
Şi îmi doresc să trăiţi
Chiar dacă sunteţi smintiţi

3. Uite frica mă cuprinde
Dacă fugim nu ne prinde
Însă noi nu suntem laşi
Stăm aici să fim părtaşi

4. La mâncare şi alcool?
Vă treziţi în fundul gol!
Sugerez să vă calmaţi
Aţi venit să vă distraţi
5. Pe el să-l sărbătorim
Cu înc-un an îmbătrânim
Dar însă nouă nu ne pasă
Pentru că viaţa e frumoasă

6. Şi în prag de-aniversare
Gata mă, ai crescut mare
El cu mine şi cu el
Îţi urăm, drag băieţel

7. Numai reuşite-n viaţă
Trei fete, doar una creaţă
E hai, că nu le naşti tu
Eşti nebun? Mi se păru!

8. Până la-adânci bătrâneţi
Făr-o clipă să regreţi
Îţi urez cu mult tupeu
Mulţi mulţi ani să fii al meu!





Copyright © 10.09.2012-1 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu