marți, 5 noiembrie 2013

Nu Contează



Nu Contează


1. Nu contează... am înşelat
Nu contează... nu-i un păcat
Nu contează... am minţit
Nu contează... sunt împuţit

2. Nu contează... nemernic sunt
Nu contează... sunt prost şi crunt
Nu contează... nu sufăr eu
Nu contează... eu am tupeu

3. Nu contează... de ei nu-mi pasă
Nu contează... căci le dau clasă
Nu contează... v-am spus că mint
Nu contează... mereu m-alint


Copyright © 12.08.2013-5 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu