luni, 16 septembrie 2013

Proastă-Ca-Grămada Şi Cei Trei Limbrici - Scenetă



PROASTĂ-CA-GRĂMADA ŞI CEI TREI LIMBRICI
– Varianta XXX –
(scenetă într-un act)


PERSONAJELE:

Proastă-Ca-Grămada;
Limbricul Unu;
Limbricul Doi;
Limbricul Trei.

(Acţiunea are loc în pădure şi la casa limbricilor.)

Proastă-Ca-Grămada intră în scenă.

Proastă-Ca-Grămada
Sunt proastă şi nu gândesc
Prin pădure rătăcesc
Maştera m-a igonit
Pentru că m-am babardit
Cu al ei tânăr amant
Pentru ea a fost frustrant
Şi-a chemat un vânător
Cu o puşcă şi-un topor
Şi-n pădure m-a trimis
Să mă omoare i-a zis
Dar chiar de era vânjos
I-am tras pantalonii jos
Şi pula i-am supt cu spor
De-a scăpat al său topor
Iar el plin de mulţumire
C-un zâmbet de fericire
Mi-a dat drumul prin pădure
Şi mi-a dat şi o secure

Ce poieniţă frumoasă
Ia uite! Este şi-o casă!
Cine pizda mea fierbinte
Stă aici? Chiar n-are minte!
Ia să intru, trag o geană
Poate găsesc ceva hrană

Vai ce mici sunt toate-aici
Sigur stau aici limbrici
Am să mănânc şi plec iute
Că ăştia n-au cum mă fute
Au puţa mică de tot
E micuţă cât un ciot
Ia uite că masa-i pusă
Mi-e o foame, sunt distrusă
Porţiile sunt infime
Cotletele sunt sublime
Mănânc din orice farfurie
Păi normal, ce-mi pasă mie...
Acum vreau să dorm un pic
Că mi-e somn, na, ce să zic

(Adoarme. Limbricii intră în casă.)

Limbricul Unu
Ia-uite-avem musafiri
E o pizdă.

Limbricul Doi
Ce te miri?
Ştie că suntem potenţi
Şi sigur ne vrea clienţi

Limbricul Trei
De pe masă a mâncat
Acum doarme şi în pat
Eu clar zic să o trezim
Şi apoi s-o călărim

Limbricul Unu
Las-o, nu fii labagiu
C-o s-o fuţi tu mai târziu

Limbricul Doi
Scoală fă, ce dormi atât
Că-ţi bag pula până-n gât

Proastă-Ca-Grămada
Aoleu, ce m-aţi speriat
Nu mint, e adevărat
Am mâncat şi am băut
Şi-acu-mi arde să mă fut

Limbricul Trei
Dacă vrei, te fut chiar eu
Că eu am mai mult tupeu

Limbricul Doi
Dar de ce tu? Eu nu pot?
Poate îţi fut una-n bot!

Limbricul Unu
Fetiţo, vreau să te ling
Focu-n pizdă să ţi-l sting

Proastă-Ca-Grămada
Staţi aşa, nu vă certaţi
Toţi trei o să-ngenuncheaţi
Sunt bună şi mă fut toţi
De-aia nici nu port chiloţi
Pe la spate-mi place mult
Să stau să primesc... consult

Limbricul Doi
Te consult eu. Un deliciu
În oricare orificiu

Limbricul Unu
Eu sunt primul şi insist
Dacă cumva are chist?

Limbricul Trei
Nici nu simte, băieţică
Tu ai pula cea mai mică

Proastă-Ca-Grămada
Vă certaţi fără temei
Că eu doresc cu toţi trei
Da, da, cu toţi trei odată
Că sunt foarte excitată

Limbricul Trei
Vino să te pedepsesc
Pot să te şi biciuiesc?

Proastă-Ca-Grămada
O da, da, chiar foarte mult
Că sigur o să exult

Limbricul Doi
Iar vorbeşte târâtura
Ia taci tu şi umple-ţi gura

Limbricul Unu
Eu cred c-o să fac un tur
Şi-o să-ncep cu al tău cur

Proastă-Ca-Grămada (molfăind)
Bine e şi e şi dulce
Devreme să nu se culce

Limbricul Unu
Fă, dar tu eşti strâmtă rău
Că mă doare pula, zău

Limbricul Doi
Cu dinţii nu mă atinge
Limba ei uşor mi-o linge

Limbricul Trei
Ai o pizdă-nsiropată
Pula mea chiar intră toată

Limbricul Doi
Auzi fă, rămâi la noi?
În fiece zi te-ndoi!

Limbricul Unu
Asta-i o idee bună
Să nu fut o dat’ pe lună

Limbricul Trei
O futem, îi dă şi muie
Că nu e bătut în cuie

Limbricul Doi
Schimbăm gaura? Ce zici?
Că m-am plictisit aici!

Proastă-Ca-Grămada
Staţi un pic, c-am amorţit
Vreau să beau, c-am înghiţit

Limbricul Trei
Când la muncă vom pleca
O să te rog, n-o freca

Limbricul Doi
Fă şi tu ceva prin casă
Spală pe jos şi pe masă

Limbricul Unu
De vine vreun negustor
Nu cumperi că te omor

Limbricul Trei
Îţi luăm noi tot ce vrei
Doar să ne fuţi pe toţi trei

Proastă-Ca-Grămada
Cum să nu, asta aştept
La toţi trei vă ţin eu piept

Limbricul Unu
Nu mai bine-o ţii în gură
Şi-nghiţi tot că nu ţii cură

Limbricul Doi
O luăm de la-nceput
Mai ai poftă de futut?

Proastă-Ca-Grămada
Normal, că doar vă fac faţă
Pulilor voastre dau viaţă
Şi am să vă obosesc
Aşa cum e şi firesc
Oi fi eu proastă grămadă
La pizda mea faceţi coadă
Ca mine nu mai găsiţi
Staţi aici şi „suferiţi”
De vă futeţi doar cu mine
Garantez că va fi bine
Şi-om trăi la infinit
Şi cam asta e! Sfârşit.


Copyright © 21.01.2013 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this sketch may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu