miercuri, 18 septembrie 2013

Naturaleţe



Naturaleţe


1. Eu nu sunt artificial
Vreau mereu să ies din banal
Şi mă comport aşa cum sunt
Nu ştiu dacă-i bine sau crunt

2. Căci mereu eu sunt degajat
Nu-s fals şi cu capul plecat
Dacă cineva e botos...
Drumu-i pe-acolo... mergi pe jos

3. Sunt simplu, nu stau după uşă
Căci ce-i în guşă-i şi-n căpuşă
Nu stau să regret ce a fost
Că sigur n-are niciun rost

4. Aşa am eu, dezinvoltură
Depinde ce mai scot pe gură
Pot să facă toţi feţe-feţe
Eu sunt plin de naturaleţe


Copyright © 16.07.2013-2 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu