miercuri, 4 septembrie 2013

În Puii Mei



În Puii Mei


1. Chiar de vrei, chiar de nu vrei
Eu te dau în puii mei
Că merg pe străzi sau alei
Te trimit în puii mei

2. Suc sau alcool de tu bei
Îţi fac drum... în puii mei
De papi roşii cu ardei
Mergi uşor... în puii mei

3. De ai lacăt sau ai chei
Marş de-aici în puii mei
De strigi „uă” sau strigi „hei”
Tot vei pleca-n puii mei


Copyright © 07.06.2013-4 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu