luni, 12 august 2013

Năpasta



Năpasta


1. Uneori sunt o năpastă
Bine că nu am nevastă
Altfel mă certam cu ea
Şi ieşea scandal belea

2. Aşa-s eu mai urâcios
Şi nu mă las mai prejos
Dacă simt că am dreptate
Îi trântesc pe toţi pe spate

3. Nu cedez deloc-deloc
Şi nici nu plec de pe loc
La o parte nu mă dai
Nici cu whiskey, nici cu ceai

4. Aşa-s eu, pacoste mare
Şi las doar gusturi amare
Dar îmi place-aşa cum sunt
Pletos şi-oleacă cărunt


Copyright © 21.05.2013-2 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu