marți, 13 august 2013

Muci La Nas



Muci La Nas


1. Băi, dar chiar am muci la nas
Zici că sunt un contrabas
Şi ochii îmi lăcrimează
E un peisaj de groază

2. Când strănut sperii pe toţi
Oameni buni sau mafioţi
Aoleu, ce zgomot fac
Bine că nu-s cardiac

3. În spate sunt transpirat
Tricoul iar l-am schimbat
Din năsuc îmi curge apă
Răceala stă să înceapă

4. O să bag în mine-un ceai
Altfel rămân fără grai
Stau sub pătură oleacă
Şi nasul sper să îmi treacă


Copyright © 21.05.2013-3 by Yo-nutz.
All rights reserved. No part of this poem may be reproduced, displayed, copied, modified, adapted, distributed or transmitted in any form or by any means, including photocopying, recording, public performance, broadcasting or other electronic or mechanical methods or by any information storage and retrieval system without the prior written consent of the author.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu