joi, 14 februarie 2013

Serenitate



Serenitate


1. Eu sunt o persoană calmă
De vrei, îţi mănânc din palmă
Nu sunt deloc agitat
Supărat şi ofuscat

2. Aşa-s eu de felul meu
Uneori, chiar n-am tupeu
Las să treacă de la mine
Numai să fie tot bine

3. Cu liniştea-s învelit
Foarte rar eu mă agit
N-are rost să mă stresez
Să bufnesc şi enervez

4. Sunt senin şi descleştat
Niciodată încruntat
Nu vreau nervii ca să-i toc
Că n-o să câştig deloc

5. Căci eu vreau mult să trăiesc
Şi să nu îmbătrânesc
Calm, seren, senin, să ştii
Şi paşnic vreau eu a fi


© Copyright October 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu