marți, 5 februarie 2013

Melodii



Melodii


1. Fac ce vreau şi nu îmi pasă
Lumea e invidioasă
Eu trăiesc viaţa cu ştaif
Ca Bon Jovi-n „Its my life

2. Am o viaţă, nu am două
Vreau soare, nu vreau să plouă
Nu vreau niciun balonzaid
Precum Roxette în „Joyride

3. Să fiu mereu pe felie
Să trăiesc ca-ntr-o feerie
Să iubesc, să fiu fidel
Ca Mylène în „XXL

4. N-am să mă-ntristez defel
Îmi place să fiu rebel
Fac orice, e dreptul meu
Holograf – „C-aşa vreau eu!

5. Să fiu tânăr orişicând
Optimist să fiu la gând
Cum ştiu voi trăi pe veci
Ca Voltaj în „20


© Copyright October 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu