luni, 4 februarie 2013

Du-te-Vino



Du-te-Vino


1. Sunt un pic nehotărât
Dar nu vă spun doar atât
Ci vă povestesc pe larg
Capul vine să mi-l sparg

2. Nicicum eu ce spun nu fac
Mă comport ca un buimac
Spun că-i albă, dar fac neagră
Zici că-s bolnav de pelagră

3. Şi nu funcţionez deloc
Ai crede că-s un escroc
Spun aia, dar fac contrar
Unora las gust amar

4. Dau speranţe şi le tai
Şi tu nici habar nu ai
Mă aştepţi, dar eu nu vin
Vrei să fii un asasin

5. Nu te poţi baza pe mine
Dar deja ştii asta bine
De nu-ţi place, intervino
Eu mereu sunt du-te-vino


© Copyright October 2012 by Yo-nutz.
All rights of the producer and of the owner of the recorded work reserved.
Unauthorized copying, hiring, renting, public performance and broadcasting of this poem prohibited.
Made in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu